lördag 12 november 2011

Lördagens

Gamla godingar (ett tema?) glitterscarf (igen) Gina tricot - det vet ni vid det här laget. Lindextröjan och HM-kjolen i låtsasskinn och så Weekday, tröjan som är fantastisk som baströja, tunn och värmande. Jo, då motsatser som funkar.
Jaha, vad är discot i detta då kanske vän av ordning undrar. Ja, inte vet jag. Förslag mottages tacksamt. Blingbling (Diddi) och scarf? Lördagskänsla trots att utsikterna för disco är lika med noll? Kanske det. Nu blir det ner på stadens gator och torg, det är gymnasiemässa och info för stortösen som jag ska hänga på också.
På tal om förslag... TACK för alla roliga klädtemaförslag!!! Som den bibliotekarie jag är skall de sorteras och struktureras.

4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Du kommer få en disco chock inne hos mig idag! :)

Lisa sa...

Coola discoglasögon har du ju!

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Camillas dagar sa...

Fin discolördagsoutfit! Här är det mer lördagsmys/promenadkläder än disco i dag. Tur att jag har fina naglar i alla fall. :-D