tisdag 4 oktober 2011

Jag har paxat den här

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ätit kanelbulle från ett Kamratligt konditori nära er. Det var den godaste bulle jag någonsin ätit. Mmmmm
Karin

Librarybeth sa...

Karin: barnen på bilden ska just välja bullar från nämnda bageri! Mamman deras klämde också en. Vad ska man säga? Ord blir så tomma när man äter den sortens bullar. Jag höll på att svimma så god var den. Tomt i magen blev det dock inte. Jösses, efteråt höll jag på att svämma av mättnad ;)

Vesnas vardag sa...

Vad smarrigt, ni har också bull fest ser jag. :)

Camillas dagar sa...

Åh, vilka bjässar. Själv missade jag så klart att det var kanelbullens dag i går och bara av en ren lyckträff råkade det ligga ett par påsar i frysen.

Librarybeth sa...

Vesna: man får inte slarva bort en så viktig dag!

Camilla: ja, hälften hade varit nog men är det kanelbullens dag så är det!!!