tisdag 18 oktober 2011

Det är tisdag och det är alltjämt grått som gäller

Idag slog Mannen mig med en hel timme vad gäller grenen gå-upp-på-morgonen-aptidigt. Det gjorde han enbart för att han skulle iväg till Uddevalla. Och laptopen har han tagit med sig också!!!
Men som den bloggaholic jag nu blivit drar jag gladeligen igång tröskverket till stationär dator (som man helst ska starta mitt i natten om man önskar blogga på morgonen... lille vän vad du tar god tid på dig att vakna...).
Allt för att få prångla ut mina viktiga budskap (är det dagens det?) till världen!
Så håll till godo.
Grå tisdag består av grå boxig tröja från HM. ( Kommer jag att en dag undra varför jag skaffade så många fyrkantiga tröjor? Men jädrar i min  lilla låda vad sköna de är), den orangea kjolen från Monki och grå strumpor. Superhjältestövlarna på fötterna.
Visst ja, halsband från Vero Moda.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Jag hade grå kjol och orange kaschmir i åtanke imorse. :) Synd att jag inte valde det från början. Hade varit kul! Kanske imorgon då. ;) / Vesna

Fliselin sa...

Ha ha ha! Det var så där jag såg ut igår! Dock cognacsbruna, låga boots och inget halsband. Däremot litet orange/rosa armband. Den lilla yllekjolen från H&M i orange var riktigt bra kap för 100:-. Idag kör jag på grå klänning, vinröda strumpor, vinröd/rosa sjal och lite rosa bling. Får se om jag får tid med fotograferandet ngn dag!

Hoppas att du mår bättre idag efter saltkuren!

Librarybeth sa...

Vesna: tvillingar?! ;D

Fliselin: en omedveten copykatt alltså från mig!!! blir nyfiken på din HM-kjol... finns i butik nu??? saltkuren... återstår att se!

Fliselin sa...

Ja, den finns i flera färger. Jag skrev fel pris, 199:- ska det vara. Nollan var alldeles för när 9:an på tangentbordet.... På hemsidan H&M har tjejen en blå. Finns alltså i blått, beige, grå, svart och röd/orange. Den var riktigt skön!

Mrs J sa...

Fint! Nästan lite kompis med dig idag, förutom att min kjol är röd. Bildbevis så småningom...

k sa...

Åh, så snyggt! Mina grå byxor fastnade inte på bild igår och det finns en överhängande risk för att grå kjol och strumpor inte gör det idag heller. Men grå är jag och grått gillar jag och på dig är det supertjusigt!

Librarybeth sa...

Fliselin: den är ju jättefin... blir lite sugen på en blå kanske...?

Mrs J: härligt!!!

k: tack K! Bra, kör på med grått :D man måste inte bildbevisa ;)

Camillas dagar sa...

Superfin outfit! :)
Hi hi... jag brukar fundera ganska ofta över alla som undrar varför de köpte onepiece år 2011, om något år. ;)
Du har ingen va?
Inte jag...

Librarybeth sa...

Camilla: Nae - en sådan har jag inte och inte ska det bli någon heller för tant!!! :D