torsdag 20 oktober 2011

Extra Extra! Fint besök hos Libby: Dagens gäst!!!

Se här - vad kul med en gästbloggare! Det är Fliselin som ju spelar i den grå ligan!
Tack för att du skickade in din dagens, Fliselin!
...

Tack för att jag får hälsa på hos Librarybeth!
Här kommer gårdagens grå:
Oversizetröja H&M, kjol FRK, gula ben från Lindex och boots Clarks.
Dålig koll på bakgrunden! Se hur fint benen matchar kassen med bråte
som ej städats bort!
Trevlig grå dag till alla Libbys gäster önskar Fliselin!

6 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Hej Fliselin! :)
Själv är jag mest grå och förkyld i sinnet, så jag behöver nog inte spä på det med gråa kläder. ;)
Jo, ett grått långlinne har jag ju. :)

Vesnas vardag sa...

Urläckert med det gula som bryter av. :)

Mrs J sa...

Hej hej på dig Fliselin! Gillar de gula benen till! Själv kör jag med pumpaorange ben idag.

Fliselin sa...

Känns lite skumt att gästa en blogg, men kul!
Tack än en gång, Libby!

Camilla: Hoppas att du snart är piggare! Gula strumpor piggade upp! Jag brukar vara hos dig och kolla ibland! Vet att du åker en hel del längd på skidor, det gör jag med!

Vesna: Tack! Vi kanske syns på Coop!

Mrs J: tack! De gula benen var kul och ovant för mig! Ska kolla om dina pumpaorange finns på bild idag!

Linda sa...

Fasen vad snyggt det är med grått och gult ihop :)

Vesnas vardag sa...

Fliselin: Jag ska hålla utkik. :)