fredag 28 oktober 2011

Libby är vaken

Maj Gadd.
Nu borde jag sova. Alternativt bara sitta i soffan och vänta tills vi ska åka.
För vi ska göra det snart.
Pjuuuh, hjälpa fyra kids att packa lätt, planera egna outfits, greja tacos (och knappt märka att man äter) och köra discosugna girls tar på krafterna.
Nu ska bara lacket torka sedan blir det kudden. Lite vinrött från OPI känns franskt....

Rock n' rollveckan är nu klar för denna gång. Rockligan har kämpat på fint, många fräna rockbabes har det varit! Jag listar er inte här nu, jag och ni vet vilka ni är och jag tycker att ni alla är suveräna inspirerande girls!
Kanske rockar ni hela helgen? Kanske växlar ni till franska? Vem vet, vem vet.

3 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Rockar in i det sista. :)

Erika sa...

Ja ibland är det knappt lönt att gå och lägga sig när man ändå ska upp mitt i natten igen. Fast det funkar bättre inför långflygningar när man har chans att sova ikapp under resan. :) Hoppas ni får kul!

Librarybeth sa...

Vesna: tuff brud ;)

Erika: exakt! Jag har dessutom svårt att somna lite hipp som happ... annat är det med Mannen....