torsdag 27 oktober 2011

Lets go disco

På tal om teman, jag summerar en smula i förväg och rock n' roll var inte lätt - men kul.
Nytt tema har föreslagits av Frida; disco!! Och vi förlägger det till vecka 45 så nu kan man börja planera i god tid ;) (Inser just att disco inte kommer bli lättare....!)
Kommande vecka tänkte jag köra ett franskt tema och haka gärna på - man är fri att tolka det som man vill... jag kör all-in och tänker äta, sova, shoppa och andas på franskt vis. Kanske rent av tala lite franska också fast jag suger på det. Och för att uppnå bästa resultat drar jag helt sonika till Frankrike. Det är enklare att äta, sova, shoppa och andas på franskt vis där. Du är välkommen att följa med här via bloggen!

11 kommentarer:

Fliselin sa...

Jag kommer att köra på spansk mañana tempo nästa vecka. Inga klädtema då utbudet är mycket begränsat. Solhatt och shorts i en vilstol kanske. Ska följa Libbys Frankrike-vistelse på webben. Kommentarer från Spanien i laid-back stil kommer nog.

Linda sa...

åhå, franskt! det låter kul - jag hoppas kunna haka på!

Fliselin sa...

Tips! Hittade Vesnas silvertröja till det facilapriset av 129:- på H&M:s webshop. Slog till när jag ändå behövde fylla på lite byxor och tröjer till de små.

Librarybeth sa...

Fliselin: rätt inställning!! luta dig tillbaka! Och tack för tips!!!

Linda: ja, haka på franska temat!

Anonym sa...

Jag säger som jag brukar: "Packa mig i nån väska"! Oj så fransk jag blir då...

Vesnas vardag sa...

Laddar för franskt. Blir det blommor, tyll, pennkjolar och långklänning? Jag chansar. ;) Franskt känns sommrigt.

Camillas dagar sa...

Oj, spännande och svårt. :)
Det blir nog jättebra som vanligt. :)

Frida sa...

Jag är på! Både på franskt och på disco. Har redan planerat ett gäng outfits...

Mrs J sa...

Franskt, oh ja! Disco, nja... Jag kunde typ sympatidricka ett glas franskt rött varje dag! Bestäm en tid så cyber-skålar vi ;-)

Librarybeth sa...

Anonym: endast handbagage! Sorry!

Vesna: mm, tror som du! Blommor, tyll... man kan ju gå på chict också...

Camilla: vi får se!

Frida: :D kul!!!

Mrs J: absolut! återkommer om tider! Gissar att det kan bli runt åtta lördagkväll...

Vesnas vardag sa...

Och lite Chanel dressat. :P