fredag 7 oktober 2011

Emma S.

Tänkte jag skulle testa. Väldigt fin doft och len att smörja in med.
Det är det där healthy glow som man är ute efter.....
Lacket är från Viva la Diva - ett desperat försök att få fatt i en isblå färg... mer Vicks blå men inte så här starkt ljusblå som ju drar åt Greklandsblått som i och för sig är trevligt. Trodde på färgen när den var i flaskan, emellertid inte längre när den kom på nageln. Helt ok men upptäckte att jag redan har snarlika nyanser i samlingen.
Tror ni precis läst Libbys bidrag till dagens i-landsproblem. Bara en lacknörd kan förstå ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Passar snyggt till skönhetstuben!
Gugge

Librarybeth sa...

Gugge: jovars! :D

Mrs J sa...

Jag förstår ;-)! Har rätt många mörkblå lack som är väldigt snarlika varandra. Idag sportar jag Chanel Graphite, fin!

Camillas dagar sa...

Jag förstår också! :)
Är lite nyfiken på Emmas produkter för ansiktet också. Är dock nöjd med Dermalogica och vill nog inte byta ut ett vinnande koncept. ;)
Kram och ha en fin helg!

Vesnas vardag sa...

Förstår dig helt, man vill ju ha det som utlovas där i. Den får det vara i-lands problem bäst det vill. :)

Librarybeth sa...

Först Alla: tack - skönt att man är i tryggt nagellackssällskap!!!

Mrs J: och den är en storfavorit!

Camilla: Dermalogica har jag inte testa - än! Kram tillbaks!

Vesna: true!! jakten på rätt färg går vidare!!