lördag 8 oktober 2011

Jag segar runt och får just inget särskilt gjort

Roligare än så här blir inte dagens idag. En riktig seg lördagskänsla ligger över mig fast inte helt och hållet på ett negativt sätt. Jag såsar omkring lite lagom planlöst och det är nog det jag behöver just nu. Ska snart svida om till en annan dagens; långa eller korta löparbrallor - det är vad jag lurar mest på just nu. Annars är det svart top HM, skön oversized tröja från Modström och avklippta jeansen som jag stafettar från igår. Lite kulör på fötterna från Gudrun Sjödén.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Stafett verkar bra och trevligt, ska kanske prova!

Vesnas vardag sa...

Vad fin du är. Kul strompa. :)

Librarybeth sa...

Spader Madame: det har varit en utmanande vecka :) nästa vecka ska jag köra mönstrat!

Vesna: bara lördagsslapp stil ;)