torsdag 20 oktober 2011

Slänger in lite gnäll - det är ju trots allt min blogg

Jag kunde inte springa i tisdags, törs inte idag som planerat för att minimera risken att det kickar igång en rejäl förkylning. Utebliven löpning genererar abstinens som i sin tur utvecklas till gnäll.
Jag är inte sjuk, jag är inte frisk. Saltkuren verkar inte ha den effekt som jag önskar. Jag måste tokstäda imorgon på min lediga dag. Jag är sjukt trött på bibliotek eftersom jag jobbat elva dar i sträck med sånt.
Kort sagt.
Jag är gnällig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det får man absolut lov att vara ibland. Då kan det lätta sedan. Gnäll på du bara, när du känner att det behövs!
Gugge

Anonym sa...

Låter som du behöver den där fika-stunden vi pratade om senast (du minns!)på "vår pizzeria-stammis"!
Ska vi göra ett försök och hitta tiden?
Agnes

Garderobenmin sa...

MEN snygg!

Camillas dagar sa...

11 dagar! Det är ju inte klokt. Hoppas verkligen att du får lite ledigt snart.

Librarybeth sa...

Gugge: tack för att du orkar lyssna!:)

Agnes: du har så rätt!! jag behöver en fika! Har inte glömt - jag ska mejla dig!!!

liten: :D

Camilla: ja, puuuh! det blir för mkt bibliotek emellanåt...