tisdag 9 november 2010

Utsikter inför tisdagen



Jag har nät! Jag har nät! Och jag har det kallt också!
Vilken omställning! Vi har haft så fina sköna dagar och jag får lov att återkomma till det för just nu försöker jag bara acklimatisera mig till dagens väderlek och min arbetsvecka som drar igång idag.
Vi kom hem sent igår, till piskande snö och minusgrader. Borta var Pyrenéernas vackra linje, borta var baguetterna (tur var nog det...), borta var 20 sköna milda grader.
Trots kyla blåst, rörigt kök, utkylt hus så är det märkligt gott att vara hemma!
 

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Välkommen hem! =)
Jag vill se massor av bilder, så snart du har tid. :)
Kram kram!

Omentjej sa...

Välkommen hem, låter som ni haft det alldeles underbart! Kram!

Mrs J sa...

Vi har också nät igen! Och tv och telefon!

IngelaMollly sa...

Ja vilka kontraster! Välkommen tillbaka till kära oförutsägbara Svedala! =)