söndag 21 november 2010

Oj, jag fick en sån här!


Jag har fått en sån här vahettere AWARD! Från fina Molly! Man bugar och tackar!
Och som vinnare ska man kopiera in bilden och lägga den i sin blogg. Check! Ett tack och länk till den som skickat utmaningen - check! Och så var det 7 saker om sig själv - check!

1: Jag gillar att resa med min familj - men är lika mycket en riktig hemmagurka och vill ibland inte ens lämna tomtgränsen, haha.
2: Det enda jag gillar att ha framme i högar i mitt hem är böcker, andra sorters junk-högar vill jag ALLTID rensa undan.
3: Om jag fick välja ett främmande språk som jag skulle kunna tala flytande utan minsta ansträngning skulle mitt val vara franska. Jag skulle vakna imorgon och bara kunna prata - typ!
4: Jag är löjligt mycket intresserad av nagellack.
5: Jag gillar saker som är blanka och jag vill ha dem blanka; kranar, diskbänk osv. Corny, men jag kan inte träna bort det.
6: Jag är rädd att jag kan vara lite för snacksalig ibland.
7: Förutom fred i världen önskar jag mig nu ett färdigt kök.

Nu ska awarden skickas vidare i bloggosfären, tror att många vars bloggar jag läser redan kanske har fått den men jag chansar och skickar den vidare till....
Osamlade tankar

Cajsas faster

Med näsan i en bok

Spader Madame

Mrs J

Kerstin, kollega (får jag kalla dig så, Kerstin?) som arbetar på Campusbiblioteket, Skellefteå

6 kommentarer:

Spader Madame sa...

Man tackar! Undrar om man inte själv kan kallas en aning snacksalig, kanske inte lika mycket på franska men hjälpligt efter sex års studier på högstadium och gymnasium...

IngelaMollly sa...

Kul! Tänk så mycket vi ska ha att prata om när vi ses! =)

Librarybeth sa...

Spader Madame: jag har gjort några tappra försök att lära mig språket - önskar fortfarande på den där vakna-kunna-allt-idén.

Molly: Absolut!!!!

Mrs J sa...

Vakna-kunna-allt-idéen vore bra just nu! Då skulle jag vakna som Byggare Bob imorgon ;-)

Jag är dålig på att komma ihåg att svara, men ska göra mitt bästa!

Anonym sa...

Så härligt! Och det är klart att vi ska kalla oss kollegor! :-)

/Kerstin

...med näsan i en bok... sa...

Vad roligt, tack så mycket!