fredag 12 november 2010

101112

Coolt datum idag! Händer det något extra roligt kanske?
Javisst, det gör det. Möte med de coola kompisarna från förra jobbet.
Musikgruppen ska sammanstråla och det bäddar för en trevlig fredagkväll.
Inga tacos idag med andra ord. God pizza, lite rött, mycket snack och massor av bra musik.
Ska bara jobba lite först.

Maken tycker jag är nördig med min datumfixering (och jag förstår honom).
- Hörrö, du får kolla på klockan 13:14 också för att skruva till det ytterligare.
Guu, att jag inte har tänkt på det tidigare!!!

3 kommentarer:

Omentjej sa...

haha, jag är precis likadan. Tänker mycket på "vända siffror" också, som t.ex. att farfar föddes -08 och dog -80.

Mrs J sa...

Han borde nästan ta patent på sin idé ;-)!

Anonym sa...

Som här omdagen.... 10-11-01
blir lika från höger och vänster..