fredag 19 november 2010

Exercise

Tycker att mina löparskor ser lite ledsna ut.
Jag vet mina små älsklingar - jag har försummat er allt för länge. Medan högerarmens biceps (?) har tränats väl under veckan som gått har det inte blivit mycket mer än så... penselstrykarpassen har  varit eeeh... fina? roliga? givande?
Skit samma. Löparskorna måste få lufta sig lite men jag vet att jag alltid fegar när det är kallt och dessutom småblåsigt ute.
Så nu drar jag till  närmaste löpband.
Jag kan träna målararmen när jag kommer hem.

6 kommentarer:

k sa...

Ja, viktigt med balans i träningen;-). Ser för övrigt ut som en mycket fin gul nyans att få till en halsduk (?) av...

Cajsas Faster sa...

Så det blir en ny sjal?!
Kommer bli kanon....och luddfri...
Trevlig helg, Marie

Anonym sa...

Vilket löpband?! *nyfiken*

IngelaMollly sa...

Jag vill också väldigt gärna komma igång med träningen - igen...och så har jag utmanat dig!

Librarybeth sa...

k: japp, nu ska här stickas något gult!

Cajsas faster: låt oss hoppas på luddfritt ;) ha en skön helg du också!!!

Anonym: FysEtt! Lubbade så det skakade i löpbandet!

Molly: jamen det är klart du ska komma igång! det gäller att hitta något man tycker är skoj! Åh en utmaning! Det ska jag kolla in!

Anonym sa...

Visst är det ett rätt ok ställe?! Litet, men rent och snyggt. Lånade du pulsbandet som är kopplat till löpbandet? Om inte, gör det next time! Jag var som sagt där i tisdags och blev helt slut=skönt.