söndag 21 november 2010

Adventstävling! Var? Hos Librarybeth!

Den som läst här lite då och då har säkert uppmärksammat att Librarybeth gärna är med och tävlar i olika tävlingar och ibland blir det vinst.
Så kom jag att tänka på att en liten adventstävling skulle vara roligt att fixa med för de som är så gulliga och tittar in här.
Nu har jag ju lärt mig hur det "ska" vara haha... så skriv en kommentar och du är med i lotteriet! Och länka gärna med bilden på din egen blogg om du har en!

Först ut i Librarybeths lilla adventslotteri är en röd duk/servett från Bruka Design med den överraskande texten "God Jul". Servetten som jag tänker mig fungerar finemang som en duk har måtten 45x45 cm och är i 100% bomull. Släng in en kommentar och jag drar en vinnare på lördag 27 november!
Sedan blir det ny chans att tävla om en annan liten adventsgåva! Hepp!

13 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Kram!

Omentjej sa...

Jag är med! Ha en skön söndag, kram!

frk F sa...

Ja! Jag vill vara med och tävla!

Marie sa...

Klart man vill vara med och tävla!

...med näsan i en bok... sa...

Tävlingar är ju aldrig fel! Jag lägger in en länk på min blogg:)

EMELI sa...

Yes, tävling :)

IngelaMollly sa...

Nu är jag med och tävlar och hoppas på tur! =)

Marikka sa...

Jag är med! :)

Frida sa...

I´m in!

Lisa sa...

Om du tjatar så är jag också med ;), jag tycker rött är jättesnyggt!

Mirre sa...

Klart man lysa upp vintermörkret med vackra röda ting..
jag är med

Susanne sa...

Hejsan!

Givetvis tar jag också en lott, och hoppas på jättetur! Med den fina färgen så skulle det verkligen bli en färgklick på mitt bord!

gotland(at)speedmail.se

Lillkakan sa...

Jag är gärna med och tävlar jag med:0)