lördag 20 november 2010

Jorå

Klockan är 22:48, vi diggar gamla Cardiganslåtar och jobbar i köket. Och nu är en rejäl vacker bänk med lådor uppe och jag ägnar mig åt värsta lådporren, älskar kökslådorna som stänger sig av sig själva.
Lovely.
Såååå långt från de gnissliga motsträviga rackarna som satt där för ett par timmar sedan.
Kiss kiss goodbye.
Boar in mig och flyttar stekspaden hit och dit.
- Älskling, ska vi ha visparna här eller där?

Och skåp då? Coming right up - typ.
Diskbänken har tills vidare ställts åt sidan. Det ordnar sig.

3 kommentarer:

Sara sa...

oh - köksporr - det älskar man ju! :)

Spader Madame sa...

ÅÅÅÅ det blir ju superfint!

Mrs J sa...

Min svärfar är ytterst noga med i vilken ordning alla slevar och vispar hänger. Svart plast för sig och de blanka för sig. Självklart är maken och jag där och flyttar på dem så fort vi har chansen, haha!