fredag 26 november 2010

Skoj

Vad skoj att några vill vara med i den lilla adventstävlingen! Det glädjer mig men visst finns det plats för fler.
Det svala intresset (när man jämför med antal klicka på inlägget) måste betyda att något av följande alternativ gör sig gällande;
  • man är blyg eller
  • man anser att tävlingar är mänsklighetens fördärv eller
  • man tycker rött är en himla överskattad färg
Men det är inte kört. Vinnare dras imorgon lördag 27 november lämna en liten kommentar och var med och tävla! Tycker ni att jag ska ha en ny liten adventstävling? Lagom till andra advent?

5 kommentarer:

pralinen sa...

Klart jag vill vara med ;-)

nu alldeles strax blir ju rött extra hett...

IngelaMollly sa...

Ja, jättegärna! Jag sitter och hoppas på tur =)

...med näsan i en bok... sa...

Enligt mig är tävlingar alltid kul, så ha gärna fler sådana:)

Camillas dagar sa...

Tävlingar är jättekul! Jag brukar få många som är med då jag har tävlingar på bloggen. Bra sätt att få folk att kommentera. :)
Så klart att du ska ha flera tävlingar och duken var ju jättefin.
Kram!

Librarybeth sa...

Alla! Kul! då fortsätter tävlandet!!! kramkram