fredag 30 november 2012

Fredag här

Hela gårdagens arbetsdag bestod av möte/seminarium/föreläsning äsch vad ska jag kalla det? Information blir bra... information om uppgradering av systemet som är ett av våra viktigaste verktyg på bibblan. På måndag kommer den delen av vardagen se lite annorlunda ut men det lär man sig snart. Idag hoppas jag hinna röja med allt jag inte hann under veckan.
Eeh. Tror att då får jag nog leta fram trollspöt i lådan....
Helgen, det är helt okej att du kommer nu.

Dagens; klänning HM, tröja likaså och så kan jag inte låta bli mina färgglada strumpor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina du. Hoppas att du får en mysig Advent. Anna panna

Carina sa...

Snygging Ha en fin dag

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fin och lite otippad kombo. Gillar när nån får mig att tänka utanför min låda :)

Spader Madame sa...

Härlig kombo. Den här klänningen köpte jag på grund av dina coola kombinationer!

Vesnas vardag sa...

Så snygg klänning.