torsdag 29 november 2012

Långkallingarna på

Man har inte roligare än man gör sig. Efter löprundan roade jag mig med att fota mina nya löparvantar med reflexeffekt. Först kändes de sviiinkalla men efter bara några kilometer vet jag ju att jag blir så varm om händerna så de funkade bra trots att temperaturen ute låg runt nollan.
Lite småtung idag men tog det lugnt, det är inte fart jag tränar nu. Känns bra, är fett nöjd att jag kom ut trots kylan - det brukar vara kylan som är min värsta fiende.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Du är så jäkla tuff! Heja!

Camillas dagar sa...

Riktigt bra jobbat! Här är det full snöstorm (äntligen!) och jag hoppas på skidåkning i helgen.
Gud så dryg jag är... !

Anna sa...

Vilken power att springa i kvällsmörkret! Heja!

Fliselin sa...

Bra, bra, bra! Nu blir jag inspirerad, kanske det kan bli av i helgen, eller det måste det bara bli. Var handskarna bra? Jag behöver ett par tjockare än de jag har.

Librarybeth sa...

Spader Madame: ;D de e bare å spring ;D

Camilla: haha!! good for you!

Anna: känns som jag har "vant" mig lite vid mörkerlöpandet nu!!

Fliselin: handskarna var bra men de är tunna, mer som skydd mot vind. Har du lätt för att frysa om händerna kanske de är för tunna. Jag hittade dessa på Stadium, ska nog införskaffa ett par tjockare också!

Anonym sa...

kika in på www.rocknrollrunning.com så ser du tjejen med stora handskar när hon springer.
Karin

Librarybeth sa...

Karin: det var rejäla vantar där... och jädrar vilka prestationer!!!!!