söndag 4 november 2012

Söndagen flyyyger iväg

Jag vet inte vad som flög i mig men jag erbjöd mig att åka till stora mataffären och bunkar upp.
Storsint va?
Med tanke på att det tar eviga tider för mig att handla och att man dessutom hade hunnit möblera om i butiken (kanske både en och två gånger sedan jag var där för nu var det länge sedan...) så det tog ju en stund.
Nu tänker jag bara vara sidekick åt Mannen medan han lagar maten, sedan ska det bli Downton Abbey på play. Jag ska ge serien en ny chans, jag kroknade lite sist.
Inte har det blivit någon dagens (på länge) men Sweet Lord - jag tror inte världen går under för det!

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Ha ha, jorden går nästan under utan dina dagens... Gärna dagen också på resa. Inspirerar!
Ja, storsint att åka och handla! Jag tror att jag har slutat att storhandla, maken gör det ibland, jag avskyr. Småhandlar istället, orkar det bättre.
Ska se Solsidan på play efter träningen. Såg Downton igår, bra och mastodont. Kan tänka mig att krokna också.

Librarybeth sa...

Fliselin: haha!!! Jag slarvade dagens på resan, det ska erkännas ;D
Segt som jag vet inte vad när jag lallar runt med vagnen på storaffären...haha!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag tycker det är dötrist att handla. Och hittar jag inte i affären blir jag galen. Vi har börjat med matkasse, det är rätt skönt. Fast man måste ju stödhandla ändå ;)

Librarybeth sa...

I will not keep calm...: hade matkasse på gång ett tag men vi insåg att det skulle inte funka... vi är alldeles för många...! ;D Som tur är är det Mannen som nästan alltid, alltid handlar! Tur för mig alltså.