fredag 23 november 2012

Ett möte

Nu ska jag berätta.
Vilket möte! Jag träffade Fliselin idag! Över en kopp kaffe hann vi snacka om allt möjligt, från barn till löpning och så om inredning, skiften i livet och så mycket mer - både roligt och intressant.
Och märkligt!
Att träffa någon via sin blogg känns som att.... träffa en brevkompis ungefär.
Eller vad vet jag. Jag träffade aldrig någon av mina brevkompisar när jag var liten tös. Jo, en - på en campingplats i Danmark. Men det var efter det mötet vi började brevväxla.
Här var det tvärtom, Flisan och jag träffades först på bloggen.
Det var fint att ses. Utanför bloggen.





6 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, så roligt! :) Kan tänka mig att ni hade en trevlig träff.

Spader Madame sa...

Bloggkompisar! Det är livets lyx, tycker jag!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Då finns ni båda två IRL. Skönt!

hallinbloggar sa...

Men vad kul! Kan tänka mig att det känns märkligt och kul då man redan "känner" varandra på något sätt men ändå inte!

Mia sa...

Åh så skoj! Jag har bloggmiddag imorgon med två pärlor att se fram emot, känns både skoj och nervöst.

Librarybeth sa...

Camilla: det var det! Intressant känsla!

Spader Madame: ligger ngt i det!

I will not: jarå!! :D

Hallin: precis så!

Mia: ja, för det är lite känsla av "nejlika i knapphålet"! ;D