torsdag 15 november 2012

Tillbaka till bibblan

Pjuh, trött - det var mycket att göra på kvällspasset igår och i vanlig ordning ser jag till att lägga mig seeent eftersom det är så gott att vara hemma och vaken.
(Lite fotboll blev det också, fast Mellberg inte var med.)
De där jobbkvällarna och sedan tidig morgon därpå gör att jag inte hinner säga mer än hej till kidsen.
Kaffet har jag dragit i mig, bäst man sticker tillbaks till bibblan. Måste fixa med en del innan möte i ett kallt rum. Laddar med varm sjal.
Dagens är tunn tröja COS, stickat från Benetton, kjol Åhléns, leoskor Din Sko.

5 kommentarer:

mis(s)match sa...

Jag behöver oxå varva ner efter ett kvällspass. Svårt att lägga mig då innan tolv.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Leoskor FTW! Och den där tröjan från COS, den vill jag nog kika på :)

Fliselin sa...

Fint!
Man behöver ju gå ner i varv när man kommer hem senare. Det blir tyvärr jobbigt på morgonen efter, tycker jag.
Fin COS-tröja!

Camillas dagar sa...

Finfint! Jag har kjol typ jämt, så jag gillar kjol-outfits.
Ha en bra dag!

Librarybeth sa...

mis(s)match: ...och då blir det sent i säng!

I will not keep calm: :D

Fliselin: :D obs - stickat från Benetton!

Camilla: samma här, jag gillar kjol men har börjat ha byxor liiite oftare!