måndag 12 november 2012

Hej måndag!

Sweet Lord, vad mycket måndag det är i kroppen idag. Vilken flax att jag värmer upp med att åka tåg till huvudstaden. Och om det ändå ville sluta blåsa. Förutom att det är så obekvämt med blåst så är det så deppigt när det är kolsvart utanför fönstret och blåsten ligger på hårt. Det ser så ensamt ut i gatlyktans sken. Tycker att det är värre med blåst än med regn.
Jag ska självfallet grötmysa innan det blir måndag på riktigt.
Dagens får bli klänning från Wera, tröja HM, halsband Monki.
Vi säger väl också hej till vecka 46, ack ni kravlösa veckor i november... fast jag har köpt en julklapp nu.

5 kommentarer:

Petra sa...

Ha en fin måndag! Klänningen är ursnygg!

Camillas dagar sa...

Finfint! Ha en trevlig dag i huvudstaden.
Och du... jag har köpt två julklappar! Hi hi! ;)

mis(s)match sa...

Fint! Kilckat hem 2 julklappar i fredags...

hallinbloggar sa...

Så snyggt! Är så glad att jag lyckades bloppa! Julklappar - ja, det blir inte så många och det är mest kläder som önskas!

Librarybeth sa...

Petra: tack Petra, måndagen blev väldigt bra tycker jag!

Camilla: redan två, jag får lov att jobba på lite ;D

mis(s)match: du med! värsta snabba.

I will not keep calm: tackar! ;D

Hallin: javisst du bloppade till dig den klänningen, gillar'n mycket! Blir nog inte så många klappar här heller... men några måste det bli!