måndag 19 november 2012

Måndag vecka 47

Svårt att fota svart. Att fota rosetter är inte heller enkelt, svarta rosetter nästintill omöjligt för den glada amatören. Och här är en annan usel kombo; kaffe lite för sent igår tillsammans med att man kollar på nyheter precis innan man ska gå och lägga sig. Då sover jag riktigt kasst och passar på att älta allehanda ting riktigt ordentligt.
Men här ska inte gnällas. Jag har ett roligt jobb att cykla till och en riktigt skaplig lunchlåda idag (risotto, äsch där kom det ändå, ett blogginlägg om risotto..).
Men bäst av allt; himlen lyses inte upp av raketer och då tänker jag inte på nyårsraketer...

9 kommentarer:

Sara sa...

Älska knytblusar alltså :)

bibbaeva sa...

Grattis till dig (och mig) på Elisabeth-dagen! Och du bär upp knytblus också. Snyggt!

Fliselin sa...

Grattis!
Lyckades ju bra med svart-fotot. Fin med uppsatt hår, det har du inte så ofta?!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Svart och grått är bara så fint ihop. Och risotto är okej :)

mamma P sa...

Snyggo! Det kräver inte så lite coolness att se så snygg ut i knytblus!

mis(s)match sa...

älskar risotto!

Librarybeth sa...

hedgehog-sara: me too!!!

bibbaeva: :D

Fliselin: nä, det blir inte så ofta...

I will not keep: hahaha, ja, med stor sannolikhet smyger det in lite risotto ;D

Syster Y: :D thanks!!

mis(s)match: ja, en gör ju det :)

Camillas dagar sa...

Snygging! Och byxorna där blev ju jättebra till svart. :)
Jag _måste_ ge mig ut och shoppa annat än träningskläder. Min garderob känns helt mossig.

Librarybeth sa...

Camilla: tack Camilla! Ja, ge dig ut ;D