måndag 21 juni 2010

Lite nagellacksbabbel - direkt på morgonen



En disig nagellacksbild på en halvdisig dag!
Frk F lät sitt China Glaze Re-fresh mint flytta in hos mig i fredags. Frk F tyckte inte att hon och färgen kom överens trots upprepade försök. Då hon visste att jag sökt efter detta lack lämnade hon minten och en annan kulör i rosa (eftersom Mint vägrade flytta själv, som Frk F sa). Nu har jag hunnit testa Mint och det känns så bra! Tidigare har jag haft Isadoras svar på mint och den är väl inte dum, men oj oj. China Glaze - wonderful!
Tusen tack, Frk F. Mitt sökande efter piggelinnyansen är över.

4 kommentarer:

Sara sa...

Snygg färg, somrig!

Pelle sa...

Färgen passar perfekt till din IBM/Lenovo Thinkpad :-)

Librarybeth sa...

Sara: ja, visst är den!!!

Pelle: absolut, de harmonierar liksom med varandra ;)

Vintagesmulor sa...

Lyxigt med nagellackspresenter från China Glaze! Avis. Mint var en jättefin nyans dessutom. :)