tisdag 22 juni 2010

Tecken i skyn

Vittjade brevlådan när jag kom hem igår!
Paket till Librarybeth, hurra! men ingen bröllopsinbjudan till Librarybeth! Äh, vad fasen är det här, vad har den där blivande brudgummen för framförhållning egentligen?
Paketet från Free Fashion innehöll ursnyggt från Modströms men klänningen från Rules by Mary var på tok för stor. Dubbelsuck.
Nu har jag sovit på saken och det gäller ju att ha en positiv inställning! Jag VET att jag kan hitta något annat toppenfint hos Free Fashion så åter igen; det går ingen nöd på mig.
Kanske är det här ett tecken? Från skyn? Ett tecken att jag ska invänta höstnyheter? Att jag kanske rent av ska invänta inbjudan innan jag köper en klänning?
En tolkningsfråga helt enkelt.

2 kommentarer:

Pia Wester sa...

Du får fundera på den ;-))

Mrs J sa...

Jag tycker förstås att man ska köpa klänningar innan, lite ifall att sådär. Att hitta bra klänningar när man verkligen behöver dem brukar vara stört omöjligt!