fredag 11 juni 2010

Det här med löpning

Tack vare Pia hittade jag hit! Och det var spännande läsning för den som gillar att nöta på sina löparskor. Inte för att jag tror att jag skulle fixa så mycket av löpning men inspirerande var det att läsa i alla fall.
Som en liten apertif inför Tjejmilen i höst.

uppdatering: jag blev så sprallig så jag tog en vända i regnet och dimman. Bra löpväder men 
ä c k l i g t  med alla sniglar. Alltså, det finns sniglar som får en att bli filosofisk och så finns det sniglar som får en att.... att... uärk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

och den här älskar jag!!
Tala om träningsglädje och inspiration:

http://marathonmia.blogspot.com/

/Karin

Camillas dagar sa...

Alltid trevligt att hitta inspirerande bloggar. Själv är jag inte så mycket för att springa.
Trevlig helg på dig!

Librarybeth sa...

Karin: tusen tack för tipset, den ska jag titta på!!!

Camilla: ja, inspiration kan man få från alla möjliga håll! Ha en bra helg du också!