torsdag 3 juni 2010

Baby blue


Lite poolblå färg inför en solig dag.

4 kommentarer:

Pia Wester sa...

Härlig färg! Jag har fortfarande inte vågat mig på mina nya lack...men igår underlackade jag, sittandes i sängen innan läggdags :-) Det var den enda tid som fanns på hela dagen!

Marikka sa...

Snygg färg, vilket påminner mig om att jag borde måla tånnaglarna.

Camillas dagar sa...

Superfin färg! :) Jag shoppade ett mintgrönt i samma märke härom dagen. De lacken är bra tycker jag, har redan rött, rosa och lite annat. Pastellfärger känns helt rätt just nu. :)
Kram kram!
Och du - hårdrockarna gillade min chokladtårta. =)

Librarybeth sa...

Pia: lacka naglar i sängen? Det har jag inte testat! :)

Marikka: japp, tårna måste ju också få färg!

Camilla: säger som du, gillar färgerna. Har också den gröna, mintiga. Haha, bra att tårtan uppskattades!!!