söndag 13 juni 2010

Bollen är rund

Fotbolls-VM har bara pågått några dagar och jag och maken är redan hjärtans less på de där förbenade tutorna som folk på läktarna tutar i oupphörligen.
Hur är det möjligt att sitta där och bara tuta och tuta och tuta. För helskotta kolla in matchen istället!
Det är aptråkigt att ha det där enerverande tutandet i bakgrunden precis h e l a  tiden.
Jävla tutande, muttrade just maken från tv-soffan.
Och inte går mitt fotbollstipsande något bra heller.
Och jag som redan hade bestämt vad jag skulle göra med vinstpotten.
Dåligt med snygga skägg är det också.

2 kommentarer:

Mrs J sa...

Fast jag tror att tutandet behövs för att de inte ska råka somna ;-) Fotboll är vansinnigt aplångtråkigt!

Librarybeth sa...

Haha! Fotboll kan verkligen vara både kul och aplångtråkigt som du säger. Tutandet kan bara vara... ett enda tutande :D