lördag 26 juni 2010

Förresten

...så var midsommaraftonen förtrollande fin! Med koack, ack ack runt lövad midsommarstång och trevligt umgänge med goda vänner. Fantastisk festmat och mycket roligt att prata om.
Näst äldsta dottern testade att plocka 7 sorters blommor som hon la under kudde när vi kom hem mitt i natten men hon drömde - och nu citerar jag "inte ett smack" om sina drömmars prins.
Aj då, vet inte om det hade hjälpt med att skutta över 7 gärdsgårdsstänger - för visst ska man det också om man ska vara petig?!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag och min bästis testade också det där med 7 sorters blommor då vi var tonåringar. Jag drömde ingenting och hon drömde att hennes kärlek var tilldammens med en annan tjej... Sedan gjorde vi aldrig om det. ;)

Librarybeth sa...

Hihi, nä vissa saker får man veta ändå, tids nog!