måndag 7 juni 2010

I bloggvärlden kan man få awarder och jag har fått en av Pia på Free Fashion Stockholm, jag bugar och tackar. En utmaning hängde med; man ska visa sin tionde bild på sin blogg.
Överraskande roligt att bläddra igenom sina gamla inlägg för att hitta tionde bilden. Mitt minne blir uppfriskat också, hur jag kände och tänkte för många inlägg sedan. Min tionde bild dröjde ända till september förra året, jag var inte så flitig med bilder i början. Bilden känns synnerligen fin och viktig för mig, den visar en  vacker kudde som jag fick av mina kollegor på mitt förra jobb. Jag blev så fint avtackad när jag slutade och jag tänker ofta, ofta på mina forna arbetskamrater. Sitter här och blir lite längtig faktiskt, tur att jag snart ska få träffa dem, i nästa vecka.
Texten på kudden? The world is a book and he who stays at home reads only one page


Jag skickar utmaningen vidare till några av mina bloggvänner, Camilla, Mrs J och Omentjej - kanske läser ni det här och antar utmaningen att leta efter er tionde bild! Det var kul!

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Minnen är fint att ha, bra som dåliga.
Fast roliga minnen är ju klart trevligare :D

Omentjej sa...

Åh vad roligt, tack! =) Bild kommer under veckan!

Mrs J sa...

Kul! Måste kolla vad tusan det kan ha varit för bild.

Fin kudde förresten!