tisdag 16 december 2014

Vi tävlar på ända in till fjärde advent ska det vara


Vi har redan kommit fram till sista dragningen och norpandet från Libbys boktorn för den här gången.
Mannen plockade ner bitar av boktornet härom dagen eftersom det hotade att falla helt och hållet. Men det ändå finns kvar! Jodå. 
Orkar du tävla lite till så är du välkommen att lämna en kommentar om vilken bok du vill ska dimpa ned hos dig! Hoppas ni kan se vilka böcker som finns kvar, Kadefors hittade sin vinnare förra veckan... bäst ni snor er på äldsta dottern går och norpar hela tiden och jag säger att hon får lov att lugna sig... 
Två vinnare dras på söndag då det är fjärde advent. Och chokladen åker med - it's a must!
Tävla på!

20 kommentarer:

Marie sa...

Nu är jag inte hemma vid den stora dragningen, men förhoppningsvis så kan jag njuta in det nya året med en ny bok. Kör på med den Lila hibiskusen. Kram och god jul!

Garderobenmin sa...

Fortsätter att envist tävla om tarts Steglitsan. Thänk jo!

Anonym sa...

Jag fortsätter med "Innan floden tar oss" även denna vecka, hoppas på att turen är med!
Agnes:)

Omentjej sa...

Jag är såklart med igen och fortsätter hoppas på Alice Munro: För mycket lycka. :)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Helena von Zweigberk!

Anna sa...

Långt ner i högen - Harper Lee Dödssynden! /AnnaP

Anonym sa...

Denna gång önskar jag mig "Att föda ett barn" av Kristina Sandberg!
/Annika

Fliselin sa...

Jag provar igen med Alice Munro; för mycket lycka eller Sandberg; Att föda ett barn

camilla sa...

Jag önskar mig Steglitsan :)

Anonym sa...

Den perfekta vännen vill jag ha!
Carina

frk F sa...

Jag skulle önska Steglitsan om mitt namn skulle bli draget. Fingers crossed!

Anonym sa...

Jag önskar mig Vi måste prata om Kevin
Lena

hallinbloggar sa...

Åh, ser att bokhögen fyllts på. Är väldigt nyfiken på Kristina Sandberg, Att föda ett barn!

Anonym sa...

Jag vill va med. Du får välja en bok som skulle passa mig. Kram från Nickan

Kjersti sa...

Ok, da er det altså siste sjanse til å vinne Little Bee. Jeg krysser fingrene!

pralinen sa...

Sandbergs Att föda ett barn lockar så här på morgonkvisten - god Jul

Anonym sa...

Får man delta fast man är lillsis? Känns ju lite avigt kanske....eh jag chansar. Tillåter spelreglerna att jag får vara med, så hoppas jag på "Vi måste prata om Kevin" (men jag rekommenderar Steglitsan :-)

Anonym sa...

Jag skulle önska mig Sami Saids bok...! Hoppas! God jul!! Anna P i Malmö

yllet sa...

Innan floden tar oss!

Malin sa...

Jag önskar mig Steglitsan - steg ett på min lista!