lördag 12 maj 2012

Sjukhörnet, my love

Fortfarande sur som ättika men jag somnade i sjukhörnet - ni vet soffhörnet som jag bodde i när jag testade lunginflammation. Det hörnet av soffan heter numera sjukhörnet här i familjen.
Tro nu inte att det inte är ett attraktivt hörn. Man kan höra de kvinnliga familjemedlemmarna (de under 18 år) tjoa att "jag ska sitta i sjukhörnet"bara för att få ett bra hörn när man ska kolla in film.
Så nu har jag paxat sjukhörnet igen.
Det var väl lika bra att jag inte åkte till Götet då, för risig är jag men tjurar gör jag alltjämt.
Jag har t ex fortfarande löparkläder på mig och mina nya löparsockor känns otroligt bra. Tror de är suveräna när man springer, lagom tunna och förstärkta på smarta ställen, från SOC, Stadiums egna märke.
Skulle vara roligt att få testa deras funktion som löparsocka.
Äsch, jag omformulerar mig;
Ska bli roligt att få testa deras funktion som löparsocka.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Men tjejerna är väl glada för att du är hemma? Om man ska tänka positivt ;)

Spader Madame sa...

Vila, vila, vila snart dags för nytt lopp. Du har väl hört om att vila dig i form!?

Librarybeth sa...

Lisa: japp, de har pysslat om mig!

Spader Madame: nu satsar jag på nästa lopp!!