onsdag 9 maj 2012

Men det är inte lördag än

Men det var väl synnerligen trevligt att DVskickade med choklad!

Men det är inte lördag än så jag får inte äta choklad idag, tror inte det ingår i laddandet inför lördagen...
som ju går så makalöst uselt, Mannen och Mannens kompis är förstås ute och springer. Alla andra i Löparkollektivet också. Antagligen alla 62 000 anmälda springer, ja säkert HELA Göteborg är ute och springer.
Arrh!
Libby tar ut färdriktningen mot sängen. Hon vill bara sova hela tiden och det suger.

11 kommentarer:

Spader Madame sa...

Jag tror sängen blir perfekt uppladdning!

Anonym sa...

Öööööhhhhh.... Jag vet då åtminstone två ur löparkollektivet som inte springer. De bor rätt nära dej. En spikar tak och en äter blåbärskaka och vilar sig i form. Faktum är att moi känner mig lite hängig och tungandad (heter det så?).
Blääääk
Karin

bibbaeva sa...

En "lill-lördag" är väl också en lördag. Unna dig du! :)

Librarybeth sa...

Spader Madame: jag satsade på det....!

Karin: okej, känns underligt nog lite bättre nu.... och blåbär är ju himla stärkande tror jag ;D

bibbaeva: asch, att jag inte tänkte så! nu sparar jag den istället! :D

mis(s)match sa...

Inte en joggare så långt jag hunnit se här. Helt ondödigt att springa dagarna innan ett stort lopp!

Librarybeth sa...

mis(s)match: nä, jag vet, det ska man inte, inte precis innan loppet... men det känns som om jag har slarvat och inte sprungit på lääänge... och en liten bensträckare hade varit fint men jag hoppar det nu. Det får gå ändå!

Camillas dagar sa...

Äsch, lite choklad är nog bara bra för fett- och sockerdepåerna. Tror du inte? ;)
Den såg vääääldigt god ut!

hallinbloggar sa...

Det kommer du klara fint. Det är ju din uppvärmning det här ju!

Linda K sa...

jag observerar att på varje bild med ett magasin följer en chokladbit. varför följer det inte med sånt med mina tidningar?

Librarybeth sa...

Camilla: haha, fettdepåerna behöver inte fyllas på men det ska ju vara nyttigt med choklad trot allt ;D återkommer således med smakrapport.

Hallin: exakt, kanske kan saluföra min uppladdningsmetod så småningom...!

Linda K: meh, har du blivit utan???!

Mrs J sa...

Meh jag fick ingen choklad heller :-(