torsdag 3 maj 2012

Libby - en riktig nörd

Roar mig kungligt, katalogisering är så kul.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Seriöst? (Som ungdomarna säger...) Annika

Librarybeth sa...

Annika: seriöst!!!! :D

Anonym sa...

Alla är vi nördiga inom vårt yrkesområde

Sjjälv kollar jag in vilka jordsäckar och andra trädgårdsorodukter om finns i trädgårdarna hos folk och vilka radiobasstationer som ser ut att vara uppe i masterna (ok, det sista var från mitt förra jobb)

Det är väl ungefär som katalogisering...

Karin

mis(s)match sa...

Ordning och reda!

bibbaeva sa...

Här är ingen ordning alls! Jag kommenterade ju nyss ett inlägg på fel ställe! Shame om me. Under vilken kategori hamnar sån "felgörningar"?

stina sa...

Jag är faktiskt lite avundsjuk!

hallinbloggar sa...

Hm, ja, vi har definitivt olika yrken....! Härligt!

Librarybeth sa...

Karin: :D precis!!! du går igång på jordsäckar liksom!!

mis(s)match: oja!! milajki!!

bibbaeva: det blir straffpoäng direkt;D

stina: aha, en till som går igång på sånt!!!

Hallin: japp! jag vill ordna så att andra kan finna!