måndag 7 maj 2012

Arbetsveckan fortsätter

Måndagmorgon redan och jag slog ihop och gjorde inget vettigt igår när jag kom hem efter jobbet.
Känns som man slösar med majdagen då och det får man ju inte göra.
Inte orkade jag springa som jag planerat heller och det får man ju inte heller slarva med.
Ack ja, men tillbaka till bibblan ska jag med eller utan cykel (gnällde lite där också).
Njuter av körsbärsträdet som nu tagit sats och blommor i vitt!
Klänning från Lavande, kofta från Gudrun Sjödén (en riktig gammal trotjänare, den har en ålder på tvåsiffrigt) och svarta clogs.

9 kommentarer:

bibbaeva sa...

Wow, vilken klänning! Och wow vad snygg du är!!! Blir läckraste bibliotekarien bland alla de där som ska komma i dag! Wow!!!

Att ha det gott sa...

Suuuper fin

Camillas dagar sa...

Så snygg! Vilken fin klänning!
Ha en toppendag!

Anonym sa...

Gilla på den! :-)

LillaAnna

Anonym sa...

Vilken toppenpingla! Såååå snygg klänning.
Vill ha på den :)
Karin

Camillas dagar sa...

Blev lite kär i din klänning! Klickat nyss? Får man fråga varifrån i så fall? Toksnygg!

Vesnas vardag sa...

Jisses vilken klänning, vart hittar jag den snyggingen? :)

Librarybeth sa...

bibbaeva: oj, tack!

atthadetgott: tackelitack!

Camilla: blev en lång arbetsdag...! Nä, den har är ett par år gammal, fr ett spanskt el portugisiskt märke, Lavand.

LillaAnna: :D

Karin: en favvo garderoben!

Vesna: den köpte jag för ett antal år sedan, blev en favvo direkt!

Love och Vanja! sa...

Älskar den klänningen! Lycka till med loppet imorgon.