onsdag 23 maj 2012

Kvällsfunderingar






Och när det blir kväll sitter jag ute och filosoferar, tittar på släpljuset då solen glider sakta ned mot horisonten. Yngsta barnen tittar på Harry Potter och roar sig med att ha svenskt tal (hihi - va' roligt de låter!!!! fnissar de förtjust och menar alla skådespelarna....) ett stort barn sitter vid en dator, ett annat är på fina pizzarestaurangen på stan (himmel - vad vuxet, nåja, ungvuxet nöjer vi oss med..) och Mannen, ja han springer en lång runda.
Och jag sitter där och dricker mitt te, ända tills det blir lite för kallt för tårna.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Noterar förnöjsamt att jag inte är ensam om att ha lång tå brevid stortån. ....

Librarybeth sa...

Fliselin: ;D visst är det snyggt!!!!

Fliselin sa...

Snyggt?, javisst! Funderar också över tåns något märkliga form, det blidas liksom ett huvud på den... Dessutom ställer den till det vid skoköp ibland. Sådant kan uppta mina tankar...

Vesnas vardag sa...

Vilken fin färg. ;) Tror jag slår till på blått ikväll jag med. :)

Librarybeth sa...

Fliselin: exakt! den krånglar till det emellanåt, jag har sett till att ge det i arv också!

Vesna: Mavala blue mint sitter fint!