torsdag 31 maj 2012

Rabbit

Se där vad lite glada kaniner kan pigga upp. En favorit i garderoben är redan blusen från HM, kaninerna syns lite dåligt här... Gillar den boxiga modellen med längre rygg. Sportar gröna chinos till det och missmatchar lite med orangea Converse, armband Cos.
Planer för torsdagen förutom att jag tänkte kontrollera lördagens väderutsikt för huvudstaden  sisådär en 4-5 ggr i timmen, får bli kurs på förmiddagen och sedan blixtsnabbt till tågstationen för transport. Det är möte i grannstaden på eftermiddagen. Lunchen har jag på något vis lyckats rationalisera bort. Jag kan väl kolla vädret extra många gånger då istället...

10 kommentarer:

bibbaeva sa...

Ja, det är jäktigt att vara chef!!!Då kan man ibland tvingas prioritera bort. Fast tänk på att du behöver kolhydraterna...

Anonym sa...

Kom ihåg lunchen också! Det behöver du säkert. Tänk på dig själv, mötet, familjen, Loppet... i nu nämnd ordning.
Annika

Frida sa...

Tjohoo, jag har också kaniner på i dag. Och ska hålla tummarna stenhårt för dig på lördag!

Garderobenmin sa...

Oh så snygg stass! Älsk på missmatchningen!

yllet sa...

Snyggt! Det kommer gå bra på lördag! Det är jag övertygad om!

bibbaeva sa...

Ha ha ha... du skulle se hur rolig du ser ut när man tittar på bilden av dig från datorn i grupprummet.

Camillas dagar sa...

Snyggt! Kaninerna syndes bra i påsen i går. :)

Anna sa...

orangea Cons, herre vad schysst!
ja hela du är fin!

Vesnas vardag sa...

Vilken härlig blus. :) Och fuska inte med lunchen. ;)

Librarybeth sa...

bibbaeva: ja jädrar, kolhydraterna ja!!! ;D

Annika: thats a deal!

Frida: skutt, skutt - det låter himla bra!!!

liten: :D

Yllet: bra, håll fast vid den övertygelsen!!! jag behöver också tänka så!! Tack!

bibbaeva: jag ser alltid lite rolig ut oavsett dator!

Camilla: precis - tänkte det kunde duga som närbild!

Anna: ja, de är bra coola! tack.

Vesna: nä, det är himla dumt att göra det! och ändå blev det så idag. dumt.