onsdag 16 maj 2012

Onsdagen i bilder

YES! Vi gör som vi brukar! Varför ändra ett vinnande koncept? Då käkar vi på Burger king på flygplatsen, vi tar det lugnt och så fort vi checkat in på vårt logementaktiga rum på vandrarhemmet drar vi d i r e k t  till Regent's park för att få strosa tillsammans. Och självfallet ta en välbehövlig fika på the Garden café. 
Sedan då? Vi gick en sväng utmed Regent's Canal (precis som sist) fast denna gång mot Camden town vars tingeltangelbutiker vi bara promenerade förbi. Eller nåja, stortjejen ville stoppa vid några.... sedan buss hit och dit och så avrundar vi på en restaurang.
Om jag vore loaded med flis skulle jag skaffa en lägenhet här menar Mannen.... okej. Jag flyttar med.


Soft att surfa i parken.

I'm on vacation.

Jag med, säger en av girlsen, solbrillerna är på.

Jamen, det är givet. Jag kommer delge fikat.

Man hinner filosofera. Stanna upp.

Om det blir pengar över kan man tjacka en lägenhet här också.

Eller så nöjer man sig med att beundra husbåtarna och hålla sig åt sidan när cyklisterna visslar förbi....

Okej, blir alla mätta nu. Raviolin är min!!!

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åhhhh, men mys! Vad ljuvligt det ser ut. Tack för att du piggade upp min jobbartorsdag.
Kram!

Librarybeth sa...

Camilla: Kram tebaks!!! I'll keep you updated!!!

Anna sa...

jag <3 er familj alltså!

Librarybeth sa...

Anna: KRAM!!! :D