fredag 11 maj 2012

Me, myself and I

Ledig fredag och jag tänker umgås med mig själv, vi får se vad vi hittar på... en tur med hojen blir det nog....
Började dock med att ta en kopp kaffe tillsammans med mina kids när de käkade sin gröt. Trevlig start på dagen. Ringde 1177 också bara för att få höra någon säga; "ja, det där låter som allergi" - så nu väntar jag på att allergitabletterna ska göra någon typ av underverk.
Känner sakta men säkert någon slags förväntan inför morgondagen komma, den har lyst med sin frånvaro eftersom jag varit så trött. Nja, inte förväntan på att jag kommer göra ett fantastiskt lopp, jag är fortfarande underligt seeeg, mer att det ska bli kul att springa.

Och för att bejaka den gröna våren kör jag idag helgrönt.
Tröja frk, chinos från HM, scarf Gudrun Sjödén.

4 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Tänk på att man blir väldigt trött av allergimedecinen också. Maken är som en zombie den här tiden på året.

Sara sa...

Åh - vad fin du var idag :)

Librarybeth sa...

liten: hurra! då är trötthetsläget konstant liksom, blää... än så länge har den inte riktigt börja funka känns det som... fast trött är jag som sagt.

hedgehogsara: tack, gröööönt e skönt.

Vesnas vardag sa...

Härligt vårigt klädd. :)