tisdag 22 maj 2012

Hemmaplan

Det var värst vilka ytor det blev omkring en när man kom hem till sitt eget bo, om jag jämför med det lilla vandrarhemsrummet liksom. Jag behövde ju nästan karta för att hitta badrummet ju! Och badrummet ja! Himmel vad skönt att återse sitt eget badrum, det på vandrarhemmet var väl inte det mest fräscha jag sett.
Och sin egen lilla säng, ack ja. Där dök man i direkt eftersom det blev sen kväll innan vi kom hem och nu väntar jobbet direkt!
Och vi tar väl en dagens; blus Zara, linnebrallor & ballerinaskor HM.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Borta bra... :)
Finfin dagens. Hoppas att jobbdagen blir bra. Tack för att vi fick hänga med till London.

hallinbloggar sa...

Så kul att se dig hemma igen! Låter som ni haft en toppenweekend i London. Tänkte höra med dig om du har lust att dela med dig av ert besök i Harry Potter-studion till resebloggen? Vet att det är efterfrågat! Om du vill kan du maila mig på maggan.hallin@gmail.com.

Librarybeth sa...

Camilla: tack!! Och bara roligt att du ville "hänga" med till London!!!

Hallin: Gärna det!!! Jag hör av mig!!!!

Vesnas vardag sa...

Stod och klämde på min fruktis tröja senast imorse. :) Du klär jättefint i den.