söndag 27 maj 2012

Helgen - ja, den gick snabbt

Igår; burger bonanza hos lillsis med familj. Very najs indeed. I synnerhet när man sprungit 2, 5 mil innan.
Uj uj, jag höll till 23 km sedan var det pannben som gällde, ren jäkla envishet som tog mig hem. 
Det var kontentan av att jag kolhydratladdat på tok för lite, egentligen ville jag stanna och ringa och be att få bli hämtad. Men jag gnetade på. 
Om jag bara fick några veckor till på mig för att träna så skulle jag kanske känna mig lite mer bekväm med min framtida löparuppgift men nu är det ju inte så.

Burgerfest!





Idag: tokstädat huset tillsammans med kidsen och softat en kort stund i trädgården. Önskar jag var ledig imorgon, då skulle jag spatsera runt och beundra mitt (städ)verk.

3 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Vilken härlig helg! Maraton kommer du att klara fint. MEn du får se till att ladda ordentligt med kolhydrater : )

Librarybeth sa...

Hallin: japp!! Lovar!!!

Vesnas vardag sa...

Ser helmysigt ut. :)