måndag 21 maj 2012

Coco Pops

Då blir det sista frullen med Coco pops då - för de som gillar sånt.
Det börjar dra ihop sig för hemresa och jag kan tänka mig att stanna ett par dagar till.
Vi är redan inne på vad vi ska hitta på till nästa resa och nästa och nästa igen.... och det behöver ju inte betyda att vi åker hit igen nästa vår, kanske någon annan storstad i Europa?!
Som alltid ger resandet mersmak.
Men än har vi inte åkt hem, vi har drygt en halv dag att spendera innan vi drar hem till vardagen (och gröten).

9 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

London vill jag också till (igen) en vacker dag. Och tillbaks till Rom och till... Finns så många platser jag skulle vilja resa till.
Ha en trevlig sista tid i London för den här gången :)

Librarybeth sa...

Husfrun: ja Rom vill jag se, har inte hunnit med det. Alltid finns det nya platser att se och att återvända till gamla favoriter!
Tack, Husfrun!

Frida sa...

Åh, jag blir så inspirerad av era familjeresor!

Camillas dagar sa...

Jag säger bara Pariiiis! Varit där? Vinner nästan lite över London för mig, även om jag ju bara hann nudda på London på ytan under de 4 dagar vi var där.
Välkomna hem!

Librarybeth sa...

Frida: :D kul!!!

Camilla: japp, där har vi varit!! Dit längtar man ju alltid tillbaka till liksom....! Svårt där att säga vilken av städerna som kommer främst... beror nog på vilket humör jag är på ;D

Camillas dagar sa...

Jo, det är sant. Har varit i Paris 2 gånger och London bara 1 gång, så det kan vara därför också...
Jag skulle också vilja till Rom, eller New York då så klart... alltid!
Kram!

Librarybeth sa...

Camilla: Vi har också varit i Paris 2 ggr. En gång bodde vi superläckert i en lägenhet, centralt i ett jättegammalt hus. New York försöker jag övertala Mannen om, dit vill jag väldigt gärna. Men du kan ju tänka dig reskassan för fyrbarnsfamiljen då!!! hehe, vi får lov att spara....!

Vesnas vardag sa...

Brukar vara semester flingor det där. :)

Librarybeth sa...

Vesna: japp, tur ledigheten tog slut....! ;D