lördag 12 maj 2012

Helvidde

Där for delar av Löparkollektivet mot Götet.
RunBeth är inte med.
Hon är ledsen (och lite förbannad).
Nä, det gick inte. In i det längsta försökte jag tro att det skulle gå men efter en jobbig natt vaknade jag med huvudvärken från hell och i synnerhet bihålorna. Då är det inte direkt allergi man tänker på.
Ni kan tro att jag lidit alla löparens kval inför detta beslut att till sist bestämma mig för att bli hemma. Det var baske mig inte lätt, jäklar vad sur jag är nu. Troligtvis kommer jag tjura hela dagen, ja, kanske rent av hela helgen - vilken för övrigt ska gå i tillfrisknandets tecken. 
Jag har nya lopp att springa.

uppdatering: buhuu, när jag läser alla fina tillrop inför loppet.... nu drar jag ett täcke över huvudet och sätter nytt rekord i självömkan och tjurandets sköna konst....

13 kommentarer:

bibbaeva sa...

Sympatikram och Krya på dig kram. Du har rätt när du skriver att du har nya lopp att springa!!! Men jag kan förstå att det känns surt just nu. Stoppa ner Runbeth i slafen och umgås med Libby i stället!

Sara sa...

Nä, stackars, stackars dig!

mamma P sa...

Ånej! Det suger alltid att ta de där besluten som man vet man måste ta men inte vill, för man vill ju göra det rooooliga! Krya på dig ordentligt nu! Du har ju iaf snygga naglar:)

yllet sa...

Näe! Fy sjutton! Krya på dig. Och som sagt. Du har urtjusiga naglar!

Fliselin sa...

Fattar, inte kul att behöva stanna hemma men är man sjuk så är man... Krya på dig!

Akan-Kakan sa...

Nämen fy vad trist!

hallinbloggar sa...

Neeeej, stackars, stackars dig. Men så där är det ju även om det är dödstråkigt att inse. Mot nya mål!!! Krya!!

mis(s)match sa...

Tänker på dig! Nu kan du ladda inför Maratonen!!!

Camillas dagar sa...

Nej, stackars dig! Vet precis känslan... Inte kul! :(
Krya på dig nu!

Librarybeth sa...

Alla: tack för tröstord!!! Jag har tjurat precis hela dagen...

Vesnas vardag sa...

Diggar dina snygga naglar gör jag. :)

Anonym sa...

Stackars dig, du som har längtat så! Det var verkligen otur att du skulle gå och bli sjuk precis som Loppet skulle gå av stapeln! Krya på dig! Massor av sympati från Annika

Librarybeth sa...

Vesna: najs combo eller hur?! Lackade för att matcha medaljen.....

Annika: snacka om antiklimax för mig!!!! kram!