fredag 25 maj 2012

Hur ere liksom?

Jo, det är bra att det är fredag och vad bra att sommarvädret håller i sig lite till. För min del kan det få tuffa på så här nu med värme och sol, gärna fram till mitten av september då vi lite försiktigt kan glida över i höst.
Mer saker som är bra?
Jag har bara ett möte idag, det betyder att jag kommer hinna jobba undan lite av det som samlats på hög.
Mera då? Annat än jobb?
Jorå, jag tänkte springa långt i helgen och försöka peppa mig själv inför nästa helg...
Men hålls inte och tjata om löpningen, resa mera då?
Näää, vi kan inte bestämma oss....
Dagens då?
Jo, det är väl inte så mycket att orda om den, top från HM, kjol från Weekday, gamla ballerina skor från Din Sko kanske.

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Och för min del får det fina vädret gärna tuffa på en bit in i oktober också innan vi sakta, sakta övergår i höst :) Förra hösten var underbar.

mis(s)match sa...

Snyggt. Jag kopykattar snart!

Librarybeth sa...

Husfrun: okej, jag är absolut med på det!!!

Mis(s)match: kul!!! :D

Vesnas vardag sa...

Den kjolen är så fin! :)