måndag 18 april 2011

Vaken sen länge

Alla bara sover å sover.
Å jag bara är vaken å vaken och ligger här och längtar efter kaffe. Inte kan jag morgonstöka för mycket heller för då väcker jag väl alla sovgurkor som bara vill ha sovmorgon.
Jag tycker att det räcker nu, jag hade ju sovmorgon till klockan 7 brittisk tid.
Jag tycker att jag varit storsint så det räcker!
Idag är det utlovad shoppingrunda förresten. Vi börjar på Camden street tror jag.

uppdatering: Carnaby street menar jag förstås...

5 kommentarer:

Lisa sa...

Du får inte vara så otålig :) ni har ju semester!

Camillas dagar sa...

Ut och jogga i London vetja! :) Du har väl med dig skor?
Så klart sovgurkorna ska få sova. Vet hur det är, jag är också en morgonpiggis.
Tur att du kan blogga också. :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Är jag på semester har jag aldrig ro att ligga och dra mig. Då måste jag upp och iväg!

mis(s)match sa...

Brukar jogga en runda i såna fall. Bästa sättet att upptäcka en annan stad. Och i fall någon närmar sig för mycket dig som ensam kvinna, så är det bara att springa därifrån!

Librarybeth sa...

Lisa: du har rätt!!!

Camilla: inga löparskor - endast handbagage och då gick de bort i packningen!!!

Husfrun: japp!

Mis(s)match: borde ha tänkt på det!!!