onsdag 27 april 2011

Konspirationsteori

Jag misstänker en konspiration.
Varje och jag menar varje gång jag rent tankemässigt lägger upp en träningsplan, tycker att jag är i fas alt. känner för att öka tempot på antal löptillfällen så inträffar följande;
  • aningens halsont
  • små trevande förkylningskänningar
  • before-förkylningstrött
Vem ska jag ställa till svars för detta? Är det mitt alter ego som är en lat jävel? Någon förkylningsspridare som tycker att träningssugna typer ska kväsas?
Och vad blir följden av denna konspirationsteori - som det förvisso blir med alla?
Jo, den som driver teorin verkar inte riktigt klok.
Jag är inte riktigt klok. Och det är löpningens fel.

4 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jag känner precis likadant! :(((
Är det psykiskt, eller?
Jag VILL verkligen röra på mig och det vet jag att även du vill.

Coquina sa...

Typiskt!!! Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

Frida sa...

huu, jag har samma problem. bort, dumma förkylningar!!

Librarybeth sa...

Camilla: förkylningar och blotta tanken på dessa gör mig numera skakig!

Coquina: japp.

Frida: bort, bort.