lördag 2 april 2011

Fredagen i bilder 2: Mannen och jag spelar tänkboll

På utställningen kunde man testa att spela något som kallades tänkboll. Med ett tänkeband runt skallen skulle man vara så tom som möjligt i huvudet eftersom de elektriska impulserna av tankar, känslor utsöndrar energi. Om man var helt tom rörde sig den lilla vita bollen ifrån en och vips låg den i motståndarens "mål".
Vi körde många gånger. Mannen vann varje gång.
Han kunde stänga av verksamheten fullständigt. Snacka om att kunna vara helt tom i bollen. Ska jag börja oroa mig? Är detta ett allmänt tillstånd hos män? 

haha, kul var det. Han var stolt över sin förmåga. Håhåjaja.

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Jag är inte förvånad över utfallet!

Omentjej sa...

Oj, det skulle jag vilja testa, jag som ständigt har tusen tankar i huvudet...

Librarybeth sa...

Spader Madame: men lite skrämmande är det haha.

Omentjej: precis! Samma här, så jag förlorade!