måndag 4 april 2011

♥ Divine - vi snackar choklad här! ♥

Förresten kom på en sak, kolla här vad god choklad man kan införskaffa i Rättvisebutiken i min lilla stad. Jag kan försäkra er att denna choklad är god (brukar tjata till mig en bit eller två av en kollega på jobbet). Och det finns ännu fler smaker att välja på i butiken, här visar Libby bara två smaker; Coffee milk och Fruit and nut.
Det är så härligt, härligt med choklad - och att det är vår - så lämna en kommentar och berätta vilken sort du vill smaka och varför så kanske den kan bli din.
Sprid gärna chokladuppmaningen via din blogg om du vill! ♥

12 kommentarer:

Fliselin sa...

Älskar choklad, frukt och nötter i den gör den än mer intressant! Vad är fritafröknar?

Librarybeth sa...

Fliselin: haha, fritafröknar, det är de härliga pedagoger som jobbar på fritids på skolan, el fritidshemmet kanske det tom heter!

Camillas dagar sa...

Jag tycker att den vänstra, ljusaste ser helt makalöst god ut! Mums! :)
Kram!

Fliselin sa...

Helt klart, ni har ett eget språk, fritafröknar och bibban, det är väl bara toppen på ett isberg av främmande ord...
Hoppas förstås på att vinna choklad!

IngelaMollly sa...

Mumsfilibabba! Coffemilk skulle jag bli väldans glad över!

Att ha det gott sa...

Åhh jag kan inte välja
Jag är nyfiken på båda

Lotta sa...

Jag försöker ju tänka nyttigt, men lyckas ofta hamna i gotteträsket ändå. Men nötter och frukt är ju nyttigt och kakao kommer ju från en böna...bönor är nyttiga!!!

Så jag satsar mina lyckochanser på den svarta varianten. Lägger till mitt eget kaffe till den om jag skulle ha turen att vinna!

Mrs J sa...

Haha, finns inte plats för choklad i min nya värld! Tror dock att min man skulle gilla den mörka. Han brukar gilla Marabous mjölkchoklad med russin & mandel.

camilla sa...

Fairtrade OCH kombon (mörk)choklad-nötter-frukt, det kan inte bli bättre. Jag har aldrig testat just den varianten av Divine-chokladen, så jag gör det gärna :) Gimme gimme ;)

frk F sa...

Dubbeltumme för fair trade! Som nötallergiker känner jag att mjölkchokladen skulle förgylla en redan rätt fin vår för liten fröken på kusten.

Lisa sa...

Kaffechoklad, för den var godast. En annan har ju redan smakat...

Villa Frejas bokblogg sa...

Och jag vill ju som sagt vara med och tävla om den mörka chokladen, även om jag kommenterade i ett annat inlägg ;)