söndag 17 april 2011

Det här med tiden

Oj då.
Vi har just upptäckt att mamman har väckt familjen toktidigt denna söndag. Ehum, det var ju inte meningen precis.... Min aj-fon hade jag ju inte ställt om till brittisk tid så istället för att gå upp vid 7-hugget blev det visst 6... frukostsalen har inte ens tänkt på att öppna än.
Mannen lägger sig och somnar direkt trots att familjen stökar runt omkring och vägrar släcka i taket.
Nåja, nu är ju vore chanser att komma supertidigt och långt fram i kön till museumet (det kan vara ruskig kö där) mångfördubblats!

5 kommentarer:

Sara sa...

åh - men åh, nu längtar jag tillbaks jättemycket! Hälsa London från mig!

Villa Frejas bokblogg sa...

Oj då ;)
Men som sagt, ni kommer nog långt fram i den där kön - härligt :)

IngelaMollly sa...

Då somnar ni gott i kväll! ;-) Har du hittat någon bra foundation med solstopp? Tips emottages tacksamt!

Camillas dagar sa...

Hi hi... Jag var också piggelin i morse, vaknade 6.30 utan klocka. Det är nog för att ljuset är tillbaka och att det känns som sommar ute. :)
Kram1

Librarybeth sa...

hedgehog-Sara: absolut!!!

Husfrun: vi var inte först - men det var banne mig inte många före!! :)

Molly: jag tog en powernap faktiskt så fort vi kom till v-hemmet.... så nu sitter jag här i sena timmen...

Camilla: så gött att komma upp ju, både hemma och när man är på resa! Kram!