lördag 15 december 2012

Underställens dag

Denna lördag - underställens dag kanske man kan tro.
Jag har varit i stallet, fin ridlektion (underställ), löpträna, moddigt och stickig snö i ansiktet men ändå skapligt kul (underställ), tillbaka till stallet julshow med luciatåg till häst, fint men fruset (underställ).
Och nu; soffan (bitar av underställ).
Det har varit kallt, moddigt och många hästar idag.
God.
I wish det kunde vara lite mer partyparty snart för jag är inte gjord för ett liv i underställ allena.
Nu ska jag äta och sedan sträcka ut i soffan.
Over and out.


4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Blir mest underställ här med, börjar vänja mig. ;-)

hallinbloggar sa...

Inte för jag haft underställ men med myskläder en vecka så längtar jag verkligen efter något annat. atror du om klänningsvecka nästa vecka för lite glamour : )

mis(s)match sa...

Klänningsvecka! Jajajajajaja!!!!!
Glöm inte downtown Abbey ikväll!

Camilla sa...

Underställ - check! Började dagen med skidåkning.
Jag trivs ju mycket bättre i underställ än i normala kläder numera. :)